اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

لشکرخوبان| عزم هیأتی‌ها برای کمک به هزار خانواده نیازمند سوادکوه +فیلم

عضو گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) گفت: این گروه جهادی، جامعه هدف خود برای کمک‌رسانی هم در زمان شیوع ویروس کرونا و هم رزمایش همدلی را نیازمندان سوادکوه مازندران قرار داده است که بیش از هزار نیازمند آن، زیر پوشش کمیته امداد نیستند.

لشکرخوبان| عزم هیأتی‌ها برای کمک به هزار خانواده نیازمند سوادکوه +فیلم

علی اصغر ژولیده، مداح اهل بیت (ع) هیأت موج الحسن (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی کریم اهل بیت (ع) ذیل این هیأت، بعد از شیوع ویروس کرونا با شناسایی و نیازسنجی نیازمندان برای کمک به مردم روستاهای شهرستان سوادکوه برنامه‌ریزی کردند که در این راستای در گام اول ۳ هزار بسته بهداشتی برای مقابله این افراد با بیماری کرونا ارسال شد.

وی افزود: بعد از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی، توزیع ارزاق به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت که میان این افراد توزیع شد.

فیلمی از توزیع سبد ارزاق در این منطقه را اینجا مشاهده کنید:

 

 

ژولیده تصریح کرد: در منطقه سوادکوه، زیرآب و پل سفید براساس اعلام مسئولین و رصد میدانی، ۲ هزار خانواده نیازمند واقعی وجود دارد که تنها ۹۹۹ خانواده تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و مابقی برای کمک نیازمندان حمایت‌های گروه‌های جهادی هستند.

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه ۴ اردیبهشت ماه مجدداً بسته ارزاق ویژه نیازمندان ارسال خواهد شد، گفت: این خانواده‌ها نیازمند بسته‌های ارزاق، بسته‌های بهداشتی، تعمیر و بازسازی منازل، ساخت سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه هستند که امکانات اولیه برای زندگی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در جست‌وجوهای میدانی با خانواده‌ای ۸ نفره برخورد کردیم که جز پدر و مادر ۶ فرزند خانواده از شش سال تا ۳۲ سال معلول بودند و از امکانات اولیه زندگی بی‌بهره بودند که برای خدمت‌رسانی به آن‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم.

فیلمی از سخنان محمود ژولیده شاعر و مداح اهل بیت (ع) را در این خصوص مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول